Obniżka w Saxo Bank - nawet 0,12% za handel na GPW i 1 dolar minimalnej prowizji na USA

poniedziałek, 19 grudnia 2011

Struktura ruchów cenowych w praktyce

Poniżej przedstawiam dwa wykresy obrazujące aktualną sytuację na dostępnym mi instrumencie śledzącym kontrakt na SP500. Wierzchołki mini-swingów układają się już zupełnie inaczej, momentum spadkowe słabnie (mimo nagłych ruchów) i w mojej ocenie możemy już uklepywać swingowy dołek. Całość może potwierdzać fakt, że oscylujemy w okolicy zniesienia 50% swingu wzrostowego.
Jak pewnie widzicie, wszedłem już na długie pozycje i to wszedłem stosunkowo grubo. Pozwolił mi na to bardzo ciasny stop loss. Jak też widzicie, część pozycji będzie się likwidowała przy ostatnim mini-wierzchołku (1/3), a pozostałe 2/3 będę się starał przewieźć na ruchu wzrostowym, jeśli taki nastąpi, ewentualnie dobierając na korektach.

Po raz kolejny rynek, w mojej ocenie, rynek daje sygnały rychłego odwrócenia, a więc staram się je wykorzystać. I nic w moim podejściu się nie zmieni, jeśli wylecę na stopie 5 minut po opublikowaniu tego wpisu :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz