Obniżka w Saxo Bank - nawet 0,12% za handel na GPW i 1 dolar minimalnej prowizji na USA

sobota, 14 sierpnia 2010

Kilka zmian na blogu

Pisanie bloga to czasochłonne zajęcie. Nie ułatwia sprawy fakt, że studiuję, pracuję, odbywam praktyki a do tego czas powoli zabierać się za magisterkę. W związku z tym postanowiłem zatroszczyć się nieco o dochodowość niniejszego przedsięwzięcia.

W dniu dzisiejszym dorzuciłem belkę reklamową po prawej stronie, co zwiększa powierzchnię Google AdSense. Ponadto, dodałem pole AdTaily w prawym górnym rogu, gdzie możecie sobie za jedynie 40 gorszy dziennie wgrać reklamę, wrzucić jakiś tekst na obrazku etc. Zastrzegam sobie jednak prawo do moderacji niestosownych reklam. Po trzecie w niższej części prawego menu podałem konto, na które możecie przekazać mi jakąś sumkę, jeśli uważacie, że to co robię jest fajne i jednocześnie chcecie pozwolić mi z większym spokojem patrzeć na swoją finansową przyszłość.

Z takich ciekawostek, dodałem pod każdym postem pole, gdzie wyświetlają się trzy losowe wpisy z mojego bloga. Może kogoś interesuje jakieś zagadnienie a nie chce wertować historii w jego poszukiwaniu. W ten sposób możecie natknąć się na interesujące wpisy z przeszłości.

Zastanawiam się jeszcze nad wrzuceniem na bloga jakiegoś programu partnerskiego. Jeśli będziecie planowali otwarcie jakiegoś rachunku czy skorzystanie z usługi, dokonanie tego przez mój link nie będzie dla Was wielkim problemem, a jednocześnie zasilicie mnie kilkoma złotówkami.

Mam nadzieję, że zwiększona powierzchnia reklam nie zaburzy przejrzystości i przyjazności tego bloga. Sam nie lubię być zawalany reklamami, więc rozumiem punkt widzenia użytkownika. Jeśli macie jakieś uwagi to piszcie śmiało.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz