Obniżka w Saxo Bank - nawet 0,12% za handel na GPW i 1 dolar minimalnej prowizji na USA

piątek, 1 lutego 2013

Spółki ciekawe technicznie - luty 2013


Tym razem nagranie wyszło nietypowe, ponieważ w jego połowie posłuszeństwa odmówił mi mikrofon, którego nie miałem już później czym zastąpić. Postanowiłem jednak je opublikować, gdyż myślę, że z samych ruchów kursora też można się różnych rzeczy domyślić. Mam nadzieję, że wybaczycie mi to niedociągnięcie. Za miesiąc będzie już wszystko ok.

Chciałbym Was również poinformować, że w najbliższym numerze Equity Magazine ukaże się artykuł mojego autorstwa, w którym omawiam inwestowanie zgodne z długoterminowymi trendami. Zazębia się on z tematyką tego comiesięcznego cyklu.

Zachęcam Was do subskrybowania Equity Magazine oraz polubienia jego profilu na facebooku, gdyż znajdziecie tam masę ciekawych artykułów. W porównaniu do piszących tam osób ja to jestem cienki bolek :)

=====> Główne punkty dotyczące spółek, których z głosem nie udało się nagrać, <====
====> opublikuję niebawem w formie oddzielnego wpisu <====

4 komentarze:

  1. Analizowałeś spółkę Resbud :) Jak myślisz gdzie będzie dobry moment do sprzedaży akcji?

    OdpowiedzUsuń
  2. To zależy, czy trzymasz pod przebicie poziomu formacji spodka (8zł) i dalej, czy też z perspektywą krótkoterminowego odbicia, które właśnie ma miejsce.

    Asekuracyjnie można sobie ustawić stop lossa już pewnie powyżej poziomu wejścia (jeśli kupowałeś/aś po tym, jak o spółce napisałem) i spokojnie sobie trzymać czekając na dalszy rozwój zdarzeń.

    O tym, że kupiłem Resbud, pisałem wcześniej na Facebooku, więc nie wiem jeszcze, o którą analizę chodzi :)

    Pozdrawiam,

    Humanista (acz niezalogowany)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chodziło o analizę z 13 stycznia, którą udostępniłeś na YouTub-ie, w której opisywałeś spodki, które formowały się w różnych spółkach :) Sam akcje kupiłem 23 stycznia. Jak nic widać na Resbudzie, że formuje się tam spodek. Dzięki wielkie za te analizy, które robisz. Pewnie gdyby nie one to bym nawet nie zwrócił uwagi na tą spółkę :)

      Usuń
  3. Od połowy filmu nie ma głosu, nie wiem czy to tylko tak u mnie ?

    OdpowiedzUsuń