Obniżka w Saxo Bank - nawet 0,12% za handel na GPW i 1 dolar minimalnej prowizji na USA

środa, 9 lutego 2011

Inwestowanie w dłuższym terminie - podsumowanie

Czas już zakończyć cykl kilku wpisów dotyczący inwestowania w dłuższym terminie. Nazwa może być nieco myląca, gdyż omawiałem w nim podstawy AT, czyli identyfikację trendu oraz zajmowanie pozycji w zgodzie w jego kierunkiem. Stąd też niektórzy mogą twierdzić, że nie jest to żaden "dłuższy termin", ale jedyny wart zainteresowania sposób gry na giełdzie.

Myślę, że samą koncepcję udało mi się przedstawić. Sam przestałem się już jakiś czas temu bawić w swing trading (choć czasem zdarza mi się zagrać w prostokącie) i postanowiłem jechać razem z rynkiem. Jest to podejście wymagające zaledwie kilku minut dziennie na obserwację zajętych pozycji i przesunięcie zleceń, a ewentualną analizę można przeprowadzić w 10-15 minut.

W następnych wpisach również będę się skupiał na podążaniu za trendem, ale z nieco innej perspektywy i na innych niż akcje walorach.  Myślę, że zapowiadają się ciekawe rzeczy, szczególnie dla inwestorów o dłuższym horyzoncie czasowym.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz