Obniżka w Saxo Bank - nawet 0,12% za handel na GPW i 1 dolar minimalnej prowizji na USA

czwartek, 10 czerwca 2010

Kilka słów podsumowania

Blog istnieje już ponad półtora miesiąca, udało się zrealizować parę rzeczy, więc myślę, że warto je krótko podsumować.

Najpierw kilka kwestii formalnych:
- 50 wpisów
- 2667 odwiedzających (970 unikalnych)
- 5580 odsłon

Ostatnio zakończyłem cykl postów dotyczących gry w trendzie, a konkretnie samego trendu oraz wchodzenia podczas korekty. Myślę, że najważniejsze rzeczy zostały powiedziane, ewentualne modyfikacje leżą już w gestii czytelników.

W najbliższych dniach planuję rozpocząć kolejną serię powiązanych tematycznie wpisów dotyczącą wychodzenia z rynku. Na początku konieczne będzie kilka słów wprowadzenia do samej tematyki stopów, później oczywiście przejdziemy do konkretów, czyli zasad, o których warto pamiętać oraz technik prowadzenia pozycji.

Jak nie trudno zauważyć, pojawiły się nagrania wideo, którymi ilustruję przykłady albo opisuję jakieś transakcje, które udało się zrealizować, wraz z konkretną logiką leżącą u ich podłoża. Czy pojawią się kolejne? Nie wiem, uzależniam to od materiału, który się nawinie. Jeśli uznam, że warto jakieś wpisy opatrzyć nagraniem to oczywiście tak zrobię.

Co jakiś czas pojawiają się kolejne recenzje. W sumie mam przygotowane kolejne kilkanaście, ale będę je wykorzystywał w sytuacjach, gdy przez 2-3 dni nie będę mógł zrobić wpisu. Myślę, że pozycje będą coraz ciekawsze, w związku z czym warto na nie zaczekać.

Zaprzestałem publikowania "okazji inwestycyjnych", czyli spółek, które moim zdaniem mogą w najbliższym czasie wzrosnąć. Wynika to z faktu, że straciłem ostatnio pociąg do rynku kasowego i koncentruję się na FX. Być może za jakiś czas mi przejdzie i dalej zacznę wertować wykresy jak szalony. Oczywiście Wasze zdanie ma również znaczenie, więc czekam na głos popytu :)

Myślę, że to tyle z planów na najbliższy czas. Pewnie będą się też pojawiały wpisy trochę oderwane od tematu, w zależności od różnych okoliczności. Postaram się jednak trzymać wątku stopów.

Jeśli macie jakieś konkretne życzenia co do wątku ze zleceniami stop, napiszcie pod tym postem. Łatwiej mi je będzie uwzględnić w logicznej całości, niż później dopisywać suplementy.

Soft monitorujący pokazuje mi, że wciąż bardzo wiele osób wchodzi na mojego bloga bezpośrednio. Zachęcam do subskrybowania RSS, oszczędzi Wam to sporo czasu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz