Obniżka w Saxo Bank - nawet 0,12% za handel na GPW i 1 dolar minimalnej prowizji na USA

niedziela, 17 października 2010

Pierwsza darowizna

Miło mi jest poinformować, iż trafiła się pierwsza osoba, która zechciała wesprzeć to przedsięwzięcie poprzez przesłanie mi darowizny w kwocie 8,58 zł. Kwota ta zostanie dodana do mojego portfela inwestycyjnego i rozpocznie ciężką pracę, aby za jakiś czas urosnąć i przerodzić się w małą fortunę.

Dodam jeszcze, że jest to pierwszy namacalny dochód, który został wygenerowany przez bloga. Zyski z AdSense nie przekroczyły jeszcze nawet połowy progu wypłaty, a reklamy AdTaily nie sprzedają się wcale. Tak więc, mimo że blog ten nie jest maszynką do generowania kasy, coś się w temacie ruszyło.

Zachęcam do pobierania RSS-a, dzięki któremu będziecie na bieżąco z najnowszymi wpisami. Sam czytam wiele blogów i wiem, że gdybym miał zaglądać na każdego w poszukiwaniu nowych wpisów, zajęło by to długie godziny.

Abyście nie odnieśli wrażenia, że zbywam Was pustą notką, podaję LINK do dzisiejszego merytorycznego wpisu.

2 komentarze:

  1. no to super ja swoje pierwsze dotacje miałem wcześniej chyba całe 1,40zł i 23gr oby tak dalej

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja widzę, że jakiś blog wykupił reklamę AdTaily :P

    OdpowiedzUsuń