Obniżka w Saxo Bank - nawet 0,12% za handel na GPW i 1 dolar minimalnej prowizji na USA

poniedziałek, 14 lipca 2014

Jak wybrać właściwe spółki i maksymalizować zyski? - darmowe szkolenie

Dostałem informację o mającym się niebawem odbyć darmowym szkoleniu z inwestowania, zatytułowanym Jak wybrać właściwe spółki i maksymalizować zyski? Odbędzie się ono w najbliższy czwartek, czyli 17 lipca o godzinie 20.00 i będzie miało charakter webinarium, co oznacza, że ze względów technologicznych obowiązuje na nie rejestracja.

Przywilejem bycia blogerem jest możliwość zaglądania za kulisy tego typu wydarzeń, dlatego też poprosiłem autorów o udostępnienie konspektu całego wystąpienia i udało mi się go otrzymać :) Podczas webinarium dowiecie się, dlaczego inwestorzy kupują spółki, które nie mają w sobie potencjału wzrostowego, czym skutkuje takie zachowanie oraz jakie korzyści się traci. Oprócz tego omówione zostaną sposoby wyboru odpowiednich spółek wraz z narzędziami, które mogą cały ten proces wspomagać. Oczywiście nie mogę zdradzić za wiele, więc na tym poprzestańmy.


Szkolenie poprowadzi Marcin Tuszkiewicz, który jest inwestorem od 2008 roku, zarówno na GPW jak i na rynku forex, a dużą część swoich działań inwestycyjnych koncentruje na budowaniu algorytmów służących wyszukiwaniu okazji inwestycyjnych na podstawie wykresów spółek i innych aktywów.

Od organizatorów tego darmowego szkolenia uzyskałem również informację, że każdy zapisany uczestnik otrzyma dostęp do nagrania ze szkolenia, które już się odbyło (Jak nie tracić dużych pieniędzy na giełdzie?), a ponadto raport makroekonomiczny dotyczący polskiej gospodarki. Miałem okazję przejrzeć już ten raport i faktycznie ciekawie to wygląda, nawet z perspektywy mojego mniejszego zainteresowania czynnikami fundamentalnymi.

Każdy, kto chciałby zarejestrować się na to szkolenie może to zrobić na poświęconej mu stronie rejestracyjnej

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz