Obniżka w Saxo Bank - nawet 0,12% za handel na GPW i 1 dolar minimalnej prowizji na USA

niedziela, 9 lutego 2014

Spółki giełdowe okiem technika

W nagraniu dotyczącym odpowiedzi na pytania czytelników niestety nie udało mi się przeprowadzić analizy technicznej spółek, o które prosiliście. Dlatego też nagrałem nowe wideo, w którym uzupełniam te braki prezentując spółki zaproponowane przez czytelników bloga.

Jeśli będziecie chcieli, żebym rzucił okiem na inne wykresy, napiszcie spółki w komentarzu, zrobię to w kolejny weekend, żeby nagranie ukazało się jeszcze przed poniedziałkowym otwarciem.

17 komentarzy:

  1. Witam,
    Czy przy następnej analizie rzucisz okiem na " złotego" Midasa?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzucę. A czytałeś bajkę o internetowych mędrcach? :)

      Usuń
    2. no jasne, ale jestem ciekawy w którą stronę pójdzie wykres, bo narazie tak jakby jest konsolidacja...

      Usuń
    3. Sprawdzimy :) Pewnie publikacja w weekend, zrobimy z tego tygodnik :D

      Usuń
  2. W weekend może być za późno, więc proszę o napisanie, czy mennica odbije. Ja się przez cały weekend zastanawiałem po tej mocnej spadkowej świecy przy obrotach 1 mln złotych, czy kupić czy nie. Po dzisiejszej jestem prawie pewny że odbije w górę, ale proszę o komentarz.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mennica, Midas narazie w trendzie spadkowym. Lepiej Kopex kupić, z wszystkich wymienionych da największą stopę zwrotu.

    OdpowiedzUsuń
  4. PRÓCHNIK. wydaje mi sie ze jest w ciekawym momęcie, trwa konsolidacja jak w/g ciebie moze zachowywac sie dalej kurs , prosze o komentarz

    OdpowiedzUsuń
  5. Krótki komentarz na temat STX - Stalexport Autostrady ?

    OdpowiedzUsuń
  6. Moje typy to: Hygienika, Komputronik oraz Jhmdev. Co do komputronika proszę o weryfikację możliwości kształtowania się Orgr. Jeśli starczy czasu to może wróciłbyś do Redanu? Wydaje mi się, że kurs zmierza do poziomu 2,56 gdzie nastąpi korekta. Dziękuję i pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Humanisto, a kiedy opublikujesz zapowiedziany (nie pamiętam w którym miejscu) materiał poświęcony Azotom Tarnów?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam Humanisto
      Jak wg Ciebie wyglądają Azoty Tarnów, Hawe, EkoExport, Forte, Industrial Milk Company [IMC], CdProjekt, LPP, Integer, Apator?
      Z góry dziekuje za analize.

      Usuń
    2. Będzie, będzie. Przepraszam za poślizg, ale chcę to zrobić nieco bardziej kompleksowo niż tylko analiza spółki. Konspekt nagrania już napisany, pewnie w sobotę nagram i po niedzieli się ukaże.

      Usuń
  8. Witam jeszcze do tego zestawienia prosiłbym o ECHO, z góry dzięki

    OdpowiedzUsuń
  9. Witajcie,

    To mój pierwszy komentarz na blogu. Humanisto świetna robota, fajnie ogląda się Twoje nagrania i na pewno przydadzą mi się one w trakcie nauki AT. Przyłączam się do prośby o CD Projekt i może KGHM? Spółka sporo staniała ostatnimi czasy, może warto o niej pomyśleć.

    Pozdrawiam
    Tomek

    ps. Nowy mikrofon robi robotę :-P

    OdpowiedzUsuń
  10. Witam Radku, prośbę podłączam pod następną AT. Proszę abyś wypowiedział się na temat firmy BETACOM. Z góry dziękuję i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Witam,
    Co to za program, którego używasz do analizy?

    OdpowiedzUsuń