Obniżka w Saxo Bank - nawet 0,12% za handel na GPW i 1 dolar minimalnej prowizji na USA

niedziela, 23 lutego 2014

Spółki giełdowe okiem technika odc. 3

Kolejne nagranie, w którym rozprawiam się ze spółkami podesłanymi przez czytelników. Tym razem zgłosiliście ich całkiem sporo, przez co analiza siłą rzeczy musi być bardziej pobieżna, ale i tak zeszło się dobre pół godziny.

Ponadto w nagraniu ujawniam program, z którego korzystam. Jest to Power Trader i korzystając z mojego kodu rabatowego, możecie mieć jego płatne wersje z 10% zniżką. Więcej szczegółów na mojej stronie.

21 komentarzy:

  1. Proszę skomentować - wig-ukraina - czy mozna taki indeks kupic-? oraz spółkę mozliwości spolek Kernel- IMC- krew przestała lać sie na Ukrainie i zaczyna wszystko odbijać
    Te wideo wykresów o spółkach ogloda sie do góry nogami -coś nie tak -?

    OdpowiedzUsuń
  2. Korzystam z Power Tradera do moich amatorskich rzutów okiem na wykresy - to aż za nadto... Bardzo czytelny, przejrzysty program.
    Jeśli chodzi o Azoty - 'zakupiłem' kilka akcji, i jestem dobrej myśli. Rynek w branży ma ruszyć w przeciągu najbliższych tygodni, dlatego Pańską analizę rozpatrywałbym jednak w kwestiach wzrostów. Co wyjdzie, to się okaże.
    Gdyby w przyszłym wydaniu rzucił Pan okiem na Handlowy to byłbym wdzięczny, bo nie jestem pewien co do wykresu. Niestety 'drogo kupiłem'. Niby wsparcie ~102 zł obronione, ale czy przyatakuje opór 130? Prosiłbym o komentarz.

    Dziękuję, i pozdrawiam, robi Pan świetną robotę!

    OdpowiedzUsuń
  3. Kernel przebił SEMA-15 ładna świeca dzienna - spółka z dołowana przez krew w ukrainie teraz sie uspokoiło warto wchodzic_?

    OdpowiedzUsuń
  4. Indygo to nowa nazwa spółki LST. Myślę, że warto jej się przyjrzeć ponownie.
    Pozdrawiam
    Sławek

    OdpowiedzUsuń
  5. ja poproszę o analizę impexmet

    OdpowiedzUsuń
  6. dopiero co byl impexmetal....

    OdpowiedzUsuń
  7. Poproszę o analizę spółki ACTION.

    OdpowiedzUsuń
  8. Humanisto proszę o analizę Industrial Milk Company.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja to bym bardzo chciał wiedzieć co działo się dzisiaj na sesji. Jakaś tragedia na wielu dobrych spółkach... Co jest jej przyczyną?

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawy ten power trader. Pierwsze wrażenia jak najbardziej pozytywne. Skorzystałem z rabatu i mam czas na testowanie przez pół roku :)
    Czekam na możliwość składania zleceń z bosia.

    OdpowiedzUsuń
  11. Witam, poproszę o mBank w dłuższej perspektywie. Dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  12. Proszę o analizę Agrotonu (nastąpiło wybicie z formacji odwrócenia, więc duża zmiana i chętnie posłucham co o tym myślisz).

    Dodatkowo pytanie - czy przewidujesz robić w najbliższym czasie zestawienie spółek ciekawych technicznie? Już dawno było :). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dawno, bo od przełomu stycznia i lutego. Robię raz w miesiącu i to się nie zmienia. A czuję, że w tym miesiącu będzie kilka ciekawych spółek :)

      Usuń
  13. pisałem poprzednio o belvedere (sobieski) ale bez odzewu może tym razem się uda :)
    pzdr.

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo proszę o rzut okiem na spółkę GRAJEWO. Wygaje się, że tworzy się tam formacja chorągiewki - czy się nie mylę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Długo się zastanawiałem nad wybraniem spółki i przyłączam się do przedmówcy i stawiam na grajewo. Czemu ? Spółka wykazała piekny raport gdzie nie dość że osiągneła piękne zyski to do tego znacznie obniżyła zadłużenie a i rentowności ma spoko :)

      Jeśli z jakiś powodów nie da się przeanalizować spółki to w rezerwie mam LSISOFT pozdrawiam :)

      Usuń
  15. Proszę o analizę Komputronika

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo prosze o analize spolki Ccc. Dostala ostatnio dobre rekomendacje, jestem ciekawy jak wygladaja perspektywy na wykresie w krotkim i dlugim terminie

    OdpowiedzUsuń
  17. Rosyjska Rada Federacji zgodziła się na użycie wojsk na Ukrainie. \
    czy warto coś kupować? Na giełdach bedzie wodospad

    OdpowiedzUsuń