Obniżka w Saxo Bank - nawet 0,12% za handel na GPW i 1 dolar minimalnej prowizji na USA

środa, 16 maja 2012

Audycja "Humanista na giełdzie" wchodzi do YouTube

Niezmiernie miło jest mi poinformować, iż kanał Humanisty na giełdzie zyskał w dniu dzisiejszym setnego widza. W związku z tym faktem, uruchamiam zapowiedzianą już na Facebooku niespodziankę, czyli playlistę z nagraniami audycji, które każdego poniedziałku ukazują się w RadiuWWW. Jeśli więc z różnych powodów nie udało się Wam wysłuchać mojej audycji, macie ją teraz podaną jak na talerzu, tylko do odsłuchania :)

Aktualnie znajduje się tam jedno nagranie, pozostałe dwa będące w moich zasobach postaram się wrzucić w najbliższych dniach, a kolejne już na bieżąco, z 1-2 dniowym opóźnieniem od dnia emisji. Ponadto, nagrania z audycji nie będą publikowane w formie wpisów, lecz jedynie będę o nich informował na Facebooku. No, chyba że chcecie (obok ankieta).

I jeszcze jedna uwaga. W związku z faktem, iż sklecenie całej audycji do formy, w jakiej ją otrzymacie, zajmuje mi każdorazowo około dwóch godzin, postanowiłem zastosować do tych nagrań nieco bardziej agresywne, ale w założeniu bardziej dochodowe reklamy. Będą się one czasem uruchamiały na początku filmu, czasami będzie możliwość ich pominięcia. Proszę Was, abyście docenili mój wysiłek włożony w przygotowanie nagrania do publikacji i cierpliwie obejrzeli reklamę zamiast ją pominąć. Myślę, że 30 sekund nie stanowi wielkiej uciążliwości z perspektywy 30 minutowego nagrania, a dla mnie będzie bodźcem, który pozwoli mi jeszcze bardziej skupić się na edukowaniu inwestorów, głównie tych początkujących, ale czasem też bardziej zaawansowanych.

Link do playlisty podaję TUTAJ, a premierowe wideo znajdziecie poniżej. Pamiętajcie, że ocenianie i udostępnianie innym moich materiałów, wspomaga rozwój Humanisty na giełdzie ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz