Zapisz się na newsletter i obejrzyj jedno z moich szkoleń!

niedziela, 16 marca 2014

Spółki giełdowe okiem technika odc. 6

Wydaje się, że mamy do czynienia z momentem przełomowym i ten tydzień rozstrzygnie, czy rynek utrzyma wsparcie, czy też pogłębi spadki. Zachęcam do obejrzenia nagrania, gdyż dzięki niemu być może spojrzycie na rynek nieco inaczej.

25 komentarzy:

  1. witaj.Radku wyjaśnij proszę jakim sposobem masz duży wykres na ekranie,opłaciłem power trader basic edition i mam mniejszy,czy w tej droższej wersji standart edition jest taki jak masz TY czy coś przerabiałeś.tadek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://humanistanagieldzie.pl/wp-content/uploads/2014/03/zwijka.jpg

      Usuń
    2. Rozumiem że NOL'a z WBK nie podłącze?

      Usuń
    3. Obawiam się, że się nie da.

      Usuń
  2. poproszę o analize Mabionu, Synektika, Brastera i Medicalgorithmics- mając nadzieję na długoterminowe dobre inwestycje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja poprosiłbym o analizę Cognor, Kredytin, Duda

    OdpowiedzUsuń
  4. dzięki wielkie,i poproszę o kilka słów o Forte,Kania,Zwg.tadek

    OdpowiedzUsuń
  5. Bakalland poproszę i może jeszcze MCI
    Dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluje bloga! Swietna robote Pan wykonuje!

    Czy moze sie Pan podzielic opinia o spolkach Gino Rossi i Redan?

    Z gory dziekuje i pozdrawiam
    Rafał

    OdpowiedzUsuń
  7. Poproszę o analizę spółki SONEL.

    OdpowiedzUsuń
  8. Humanisto, masz jeszcze Sanok?

    OdpowiedzUsuń
  9. Poproszę o Arcus, Wielton

    OdpowiedzUsuń
  10. Proszę o Azoty oraz Tfon co sądzisz o rozwijającej sie sytuacji?? Z góry dzięki.

    OdpowiedzUsuń
  11. Poproszę o analizę Getinnoble, Orange, CCC, CD Projekt, ABC Data,

    btw SUPER BLOG!!, jestem stałym bywalcem:)

    --
    Pozdrawiam
    Michał

    OdpowiedzUsuń
  12. Witam,
    proszę o VISTULA ,PCGUARD, ACTION, GINOROSI, SERINUS, FAMUR

    OdpowiedzUsuń
  13. addragowski, lccorp

    OdpowiedzUsuń
  14. a po co cy 7 jak bessa jest.
    Chcesz umoczyć kase?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A gdzie ty masz bessę ?......ja widzę że od pięciu lat mamy piękną hossę.

      Usuń
  15. bessa nie ma tu nic do rzeczy
    a po drugie na bessie tez sie zarabia
    cyt
    "Inwestor giełdowy kierujący się w swoich działaniach głównie analizą techniczną. Dzięki jej umiejętnemu zastosowaniu, możliwe jest zarabianie na giełdzie nawet wtedy, gdy duża część akcji spada. "

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  17. Proszę o analizę wykresu spółki Medicalgorithmics . Chyba formuje się książkowa formacja na spółce. Proszę o kilka słów co sądzisz o wykresie.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Ogólnie mamy hossę pomimo dzisiejszych spadków;p Wszystko zależy jak na to patrzeć... np. moje akcje dziś w górę;D Także chciałbym wiedzieć kiedy ukaże się nagranie???

    OdpowiedzUsuń
  19. Oby nam Radek nie zachorował

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails